Google+

måndag 12 december 2011

Vuxenplask!

Ikväll var det dags för tredje tillfället, av totalt 10, av vuxenskolan i crawl. Efter de två första gångerna så kände jag att jag kanske skulle vara lite mer förberedd och laddad, så jag såg till att dricka ordentligt med vätska under dagen och drack bara en kopp kaffe under hela dagen. Jag tror att det kanske är dags att göra uppehåll i kaffedrickandet helt och hållet. Det blir lätt för mycket när man har mycket att göra.
I alla fall, dagens pass. Vi höll på i ungefär en timme och gjorde diverse övningar. Jag har ju inte världens bästa minne men i stort så var det mestadels simning i olika hastigheter, lite som intervaller. Det var inte så mycket suspekta drillövningar i dag. Totalt så simmade vi 1900 m vilket kändes ganska lagom.
Nästa måndag är det sista passet innan Jul, sen är det uppehåll. Skönt att få vila sig i form.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar