Google+

torsdag 4 mars 2010

Löpning!

Igår gav jag mig ut på ett litet pass ut på landsbygden. Det utvecklade sig till ett snabbt distanspass där jag låg på en snittid på 4:11 min/km, vilket jag är nöjd med, med tanke på nuvarande form när det gäller löpning. Banan är ganska lättlöpt med i princip inga backar alls förutom ett parti på slutet där det går lite upp och ner.

Jag hade laddat inför passet genom att till lunch äta tacos och under eftermiddagen komplettera med kaffe, loka och en stor semla. Vanligtvis brukar en sådan här laddning innebära problem, men det slapp jag den här gången.

Den senaste tiden har min iPod varit ur spel så jag har fått låna Annas och har då begränsat lyssnandet till Rob Halfords "Resurection" under träningspassen. Den skivan är helt ok att träna till. Bra ös över tiden.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar