Google+

torsdag 29 april 2010

Hinderbana och GarnM 10km!

Hitills i veckan har jag hunnit med en tur på hinderbanan i måndags. Det blev lite hinderträning som avslutades med ett varv på tid. Ett par hinder behövde vi inte ta, utan dessa sprang vi förbi. Det tog 2:59 att springa ett varv. Det var ganska jobbigt, fast mest efteråt. Jag sprang ifrån mina medtävlande efter första svängen, sen hade jag inte så mycket motivation att ta ut mig. Det var nog tur det eftersom jag fick lite väl mycket blodsmak efteråt.

Idag sprang jag 10km på galgberget, en ganska kuperad bana på asfalt, stigar och i terräng. Det kändes bra och det gick till och med bra at rycka på slutet och springa ifrån lite folk. Det tog 42:40 för mig att ta mig runt., helt ok på den banan för att vara jag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar