Google+

fredag 17 februari 2012

TGIF

Då är det äntligen fredag och dags för helg. Jag är nöjd med veckans träning så här långt. Om jag kännder för det så kanske jag ska ta ett pass löpning i helgen. Det är inte lika kallt som för några veckor sedan, så det skullesäkert vara trevligt. Arbetsveckan avslutade jag med ett skidpass tillsammans med Sten. Vi åkte drygt en mil vid Spikbodarna. Det var lite blandad kvalitet på spåret, så det var allt från lagom fäste till för mycket fäste och bra och dåligt glid. Förmodligen beror det på att temperaturen ligger runt nollan, så det är lite svårt att få till bra vallning. Ivilket fall som helst så åkte vi runt på 42 min och 30 sekunder. Snittiden blev 4:10 per km, helt ok om man hade sprungit.

Ha en bra fredag och en travlig helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar