Google+

torsdag 2 juni 2011

Swamp song!

Igår tyckte jag att det fick vara nog med stillasittande. Även om jag inte direkt har slappat så har jag mest varit inne och inte tränat så mycket. Jag tänkte att det kunde vara läge för en liten löprunda. I vinter har jag åkt 10km skidor här på Frösön. Jag mindes spåret som en trevlig tur i skogen, så varför inte springa den nu när det är barmark. Det borde väl vara en mysig runda, det finns säkert nån fin stig. Visserligen fanns det en stig, lite här och där. Men annars var det mest myrmark och dynga. Så det blev en ganska jobbig mil. Det tog en timme att släpa mig runt. Tiden inkluderar även en kort ofrivillig paus när jag gick ner mig i ett surhål och fastnade. Men jag kom ju loss till slut, så det var ingen större fara. Jag tror att jag ska göra ett försök till i morgon. Kanske orkar lite mer då, nu när jag shockat igång kroppen igen. Om någon är sugen på att springa och inte är rädd för att bli lite blöt om fötterna (kanske även benen och del av överkroppen) så kan ni alltid hänga med imorn!

Här har ni titelspåret för dagen:

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar