Google+

lördag 28 maj 2011

Born to be wild!

Igår fick jag och Anna vår andra dotter, Irma. Just nu så är jag hemma med Maj som precis har gått och lagt sig, medans Anna är kvar på BB med Irma, för att vila upp sig. Även den här gången var förhandstipset en ganska nätt lite bebis, och än en gång var det fel. Irma vägde 4370g när hon kom ut, vilket inte direkt klassas som nätt. Nu har vi en spännande tid framför oss, och vi får se hur jag lyckas med träningen framöver. Det kommer nog bli ett litet uppehåll i närtid, men sen ska jag nog komma igång igen. Det får bli de gamla hederliga knepen, träna på lunchen och på kvällen samt att försöka få till lite längre pass på helgerna. Det ska nog gå att pussla ihop, speciellt när man har bra stöd från sin fru! Nästa tävling som jag är anmäld till är Vansbrosimningen, vilken jag ska genomföra utan våtdräkt :-) Det kommer nog krävas lite träning inför det. Men annars kör jag på med löpning och enkel styrketräning. Håll utkik, snart är jag igång igen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar