Google+

måndag 23 maj 2011

Roadkill (or be killed)

Då var det måndag igen och dags för veckans första träningspass. Det blev en liten runda på lunchen. I stort sett samma runda som tidigare fast jag utökade den med en liten extra sväng. Väl uppe på Öneberget körde jag lite styrketräning i vanlig ordning. Jag var nära att ge upp eftersom jag kände mig lite seg i armarna, men jag bet ihop och körde hela passet. Det måste vara simningen som känns idag, jag har ganska rejäl träningsverk i triceps, undrar om det är normalt vid crawl? Dagens pass bestod av följande:

Armhävningar: 5 x 25
Sit-ups: 5 x 25

Titeln har idag ingenting med passet att göra! Men tänkte bara vända er uppmärksamhet mot ett svenskt band som heter Steelwing! Det är en polare som sköter sången och det är gammal hederlig metal a'la 80-talet. Det är alldeles för lite sånt nu för tiden! Så dra igång Spotify och lyssna lite! Roadkill (or be killed).
Spana in dem på www.myspace.com/steelwing.

Rocka fett! Bränn fett!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar