Google+

fredag 20 maj 2011

Born to Run!

Trevlig fredag allihopa! Igår afton var det återigen dags att sticka ut och springa en sväng. Det blev samma runda runt Ändsjön som tidigare. Jag tycker att den är ganska trevlig. Den är som sagt slingrig, rotig, lerig och blöt. Det gör det hela lite mer spännande. Om man dessutom lyssnar på någon bra hårdrock, så blir det väldigt mycket bättre! Igår blev det Judas Priest, Freewheel Burning bland annat! Det lär ju vara ganska tråkigt att läsa om att jag sprungit samma runda, igen... För att spexa till det lite gjorde jag ett försök att använda min smarta telefon som en slags action-kamera. Jag fäste den i mitt vätskebälte (nej, jag hade inte vätska med mig på en 3km runda, det var enbart för telefonen!). Jag klippte inspelningen lite, så ni slipper titta på 17 min skakig film, nu blev det runt 2 min istället. Jag speedade upp den, för att spara ytterligare tid och avslutade med att lägga på lite häftig musik för att göra det lite mer intressant! Det är en låt som en bekant har slängt ihop! Håll till godo!

Dagen titel är ju en låt med Bruce Springsteen. Jag är väl inte direkt nåt stort fan, men titeln passade :-)

Trevlig helg, och mys försiktigt ikväll!

4 kommentarer :

  1. Blev ju lite skakigt, men det passade ju in på nåt sätt ändå när det var uppspeedat. Hurtbulle. Schnyggt. När får vi se actioncam #2?

    SvaraRadera
  2. Så fort jag hittat nåt bättre finurligare sätt att fästa kameran... magfläsket hamnar i självsvängning!

    SvaraRadera
  3. Hahah, illa, ja du som e såå tjock! Tejpa fast i pannan!

    SvaraRadera
  4. Jag lyckades få den att sitta fast på skallen... men jag såg ganska rejält dum ut. Men det blev en ganska mycket bättre film. Kommer snart!

    SvaraRadera