Google+

tisdag 17 maj 2011

Run By Night!

Igår kväll tog jag mig ut och sprang en liten sväng efter att Maj hade gått och lagt sig. Hon hade dock inte somnat när jag kom tillbaka, så det var kanske inte helt bra timing. Men så är det ibland. Det blev ett varv runt Ändsjön. det var lering, blött, halt och fullt med rötter. Det var med andra ord väldigt roligt att springa. Nästa gång ska jag dock ta mina dubbade skor som är lite mer anpassade för halt underlag.

De som eventuellt är återkommande läsare kanske har noterat att vissa inlägg har titlar som är stulna från låtar. Dagens titel är en låt av Midnight Oil, Run by Night. En skön låt från -78. Den ska nog med i min löpningsplaylist.

Jag ska försöka fortsätta med att leta upp låtar för de olika passen. Risken är att jag måste hitta på massa nya suspekta träningspass för att kunna hitta en bra låt att referera till. Men allt som skapar utveckling och variation är ju bra! Har ni några egna förslag på gårdagens tema så är det bara att slänga in en kommentar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar