Google+

söndag 22 maj 2011

Swim (helt enkelt)

Det känns skönt att jag faktiskt gjorde något som jag sa att jag skulle göra. Jag tog mig iväg och simmade några längder på Storsjöbadet, som jag sa att jag skulle göra! Dessutom simmade jag 2000m, tror jag. Jag har lite svårt att hålla reda på alla längder, så det blev säkert nån extra, för säkerhets skull. Jag tror att jag höll på i ca 50  min, och det kändes som att det gick ganska snabbt emellanåt. Jag har ju tittat på instruktionsfilmer på youtube, det måste ju ha nån effekt. Överlag så var det en ganska förvirrade tillställning, men det känns bra så här efteråt!

Titeln: Swim med In Flames, enkelt men väldigt beskrivande!

Övrigt: I bilen hem lyssnade jag bland annat på den enda rocklåten jag känner till med en binär refräng! Det är inte så illa! The Body Electric.

Trevlig helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar