Google+

fredag 8 juli 2011

Vansbrosimningen á la Magnum

Då är det väldigt snart dags för årets projekt. På söndag kl 10:45 går starten för mig och övriga i startgrupp 4 och årets Vansbrosim inleds för mig. I år har jag ju som sagt tänkt genomföra det á la Magnum, för att hedra att det är 30 år sedan programmet hade premiär, typ (eller så är det bara en ursäkt för att simma utan våtdräkt, som jag är för snål för att köpa). Första avsnittet visade i december 1980, men det borde vara den här sommaren som räknas tycker jag. Det är lite väl kallt i december och förra sommaren var det ju inte riktigt 30 år sedan. För att fira detta ska jag simma iförd ett par UDT shorts, något som Magnum använde flitigt när han tränade. I övrigt får vi se om jag får till en schysst outfit.
UDT shorts


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar