Google+

torsdag 6 augusti 2015

Fortfarande semester...

Jag har semester och har så haft ett bra tag nu. Ska ha det lite till faktiskt. Bara så att ni vet. Jag har tagit semester även från bloggandet, så på sätt och vis har ju ni fått semester från mig. Varsågod. Jag har däremot inte varit fullständigt lat och inte tränat. Jag har gjort en hel del. Tränat, vilat, fikat, grillat, badat osv. Här kommer en sammanfattning i bilder.

Jag och frun har simmat Vansbrosimningen. Sjunde gången för mig!


 Familjen har varit i Halmstad. Där badade jag och stod på händer.

Vi har grillat.

Jag och frun har sprungit halvmaran Jämtland på fötter. Det gick bra. 1:40:05.

Sen badade jag fötterna i Storsjöns kalla vatten. Det behövdes.

Jag har löptränat. Sprungit intervaller och hållit på. Det ledde till att min hälsena började bråka. Nu kör jag rehab. Ska springa Helsingborg Marathon 12 september. Ska nog gå bra...

Jag har haft en hemmakväll solokvist och kollat på Star Trek och druckit öl.

Familjen var på Hoverberget en solig dag. Vi gick in i en grotta och sen fikade vi på toppen. Trevligt.


Nu fortsätter semestern lite till!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar