Google+

söndag 7 februari 2010

Tillbaka efter en paus!

Hej! Det är förvånansvärt svårt att hinna med att träna när man jobbar dygnet runt i ett par dygn. Men igår fick jag äntligen tillbaka lite ork så jag kunde köra ett litet pass. Tyvärr blev det inte riktigt så mycket som jag hade planerat, men tillräckligt!

Det blev som följer:

5 x 25 Push-up
5 x 25 Sit-up

Efter att ha gjort dessa två övningar så ville inte kroppen mer så det fick bli till att ge upp!

Idag gav jag mig ut och sprang lite intervaller. Det blev 3 min arbete och ca 1:30 vila. Jag reglerade tiden genom att lyssna på en playlist med låtar som är ca 3 respektive 1:30 långa. Då blir det lite lättare att orka också!
Låtlistan:
Sacrificed Sons - Dream Theater (uppvärmning)
(Take these) chains - Judas Priest
Dear friends - Queen
Motorbreath - Metallica
Anarchy X - Queensrÿche
Sad man's tongue - Volbeat
Electric Requiem - Queenrÿche
Back the Fuck Up - Fear Factory
Dear friends - Queen (igen???)
Gengis Khan - Iron Maiden
Nevermore - Queen
Riding On The Wind - Judas Priest

Träningspasset tog totalt med uppvärmning 36 min, ganska lagom. Total sprungen sträcka ca 7700m. Jag avslutade passet med att göra 40 clean & press.

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och leka lite med Maj!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar