Google+

torsdag 29 september 2011

Running!

I morse blev det de trogna fötterna som fick sköta transporten till jobbet. Jag kände mig ganska trött och sliten efter gårdagens styrkepass. Benen fick sig en rejäl omgång och träningsvärken gav sig till känna i baken och insida lår. Men jag tänkte att det lossnar väl efter nån kilometer. Det gjorde det inte. Det var jobbigt princip hela vägen! Men så är det, träningsvärk är bra smärta! Då vet man att det tog.

Det tog idag ca 35 min att springa till jobbet. Jag sprang inte riktigt samma väg som jag brukar, men det lär väl vara mellan 7-8 km. Ganska lagom jobbig start på dagen. Bäst av allt är att man är klar med fysen direkt, så behöver man inte fundera mer på det. I morgon blir det nog vila, så får vi se om det blir nåt mer i helgen.

Dagen låt: Running med Anvil, som för övrigt verkar vara helt normala gubbar med midjeväskor och läderbandanas!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar