Google+

söndag 11 september 2011

Veckan som gått... eller på sjunde dagen vilade han sig!

Då är det söndag och jag tänkte kladda ner min fysiska aktivitet den här veckan. Normalfallet är att jag mån-fredag cyklar till och från jobbet, vilket är en liten tur på ca 8km enkel väg. Ibland blir det ett alternativt framryckningssätt, vilket jag räknar som fys. Cyklingen är nog mer smygfys, det räknas inte riktigt :-)

För att börja veckan utvilad och pigg så sprang jag 10km förra söndagen. Det gjorde susen och jag började veckan med trötta ben :-)

Mån: Inlines med stavar hem från jobbet. 8km. 33 min.
Tis: Inlines med stavar till jobbet. 8km. 35 min.
Ons: Inlines med stavar hem från jobbet. 8km. 32 min.
Tor: Inlines med stavar till jobbet. 8km. 32 min.
Fre: Vila
Lör: 10km löpning.
Sön: Vila, än så länge i alla fall.

Helt ok vecka, och egentligen har jag ju bara tagit mig till och från jobbet. Nice! Sug på den alla som "inte har tid" att träna! Har ni för långt till jobbet så ta bussen och hoppa av tidigare! Bara ett tips!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar