Google+

måndag 11 februari 2013

Morgonpass!

I lördags stack jag ut och sprang 4 km i -17. Det kändes ganska bra förutom att det verkar som att det kanske var en dålig idé egentligen. Jag har haft lite kli i halsen då och då under en tid, men det har inte blivit nåt av det. Efter att ha andats den kalla luften känns det inte direkt bättre, men inte fullt ut dåligt heller. Det återstår att se om det bryter ut nån förkylning eller inte. I väntan på hur det blir så fortsätter jag att träna, dock blir det nog morgonpass på gymmet istället.

I morse körde jag första styrketräningspasset på ganska länge och tyckte att det kunde passa med ett halvt 300-pass, alltså ett 150-pass, plus lite extra. Passet såg ut så här:

- 13 Chins
- 25 Marklyft, 60 kg
- 25 Upphopp på bänk
- 25 Armhävningar
- 25 Floor Wipers, 60 kg
- 25 KB Clean & Press, 16 kg
- 6 + 6 Chins

Totalt 150 repetitioner. Gör det dubbla för ett fullt 300-pass. Ganska jobbigt. Efter detta gjorde jag lite extra Clean & Press och Floor Wipers. 

Gör ett försök själv vettja och lämna en kommentar om hur det kändes :-).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar