Google+

torsdag 22 maj 2014

Tänkte springa en mil och vinna en bil...

Jag gissar att jag kommer lyckas med löpningen, att vinna bilen blir nog svårare. Det är ju ett lottat pris, och jag brukar inte ha tur i lotteri. Men förhoppningsvis blir det en trevlig löptur. Jag hoppas på lagom varmt väder och medvind längs Storsjöns strand. Det började regna för en stund sedan så jag hoppas att det blir lite svalare och friskare luft än vad det var tidigare idag. Kan nog bli en trevlig tillställning.


Visa Spring en mil vinn en bil 2013 på en större karta

Jag tog bussen i morse för att förhoppningsvis vara lite pigg i benen ikväll. Däremot så körde jag det schemalagda styrkepasset på gymmet. Jag springer ju trots allt inte med axlarna. Däremot fegade jag lite och körde inte benövningarna som jag brukar slänga in under samma pass. Nu ska jag bara vätska upp ordentligt och vila mig i form.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar