Google+

tisdag 15 september 2015

Teaser: Helsingborg Maraton

I helgen sprang jag Helsingborg Maraton, det lopp som jag borde ha tränat för hela sommaren. Men på grund av lite meningsskiljaktigheter mellan mig och min kropp (främst vänster vad), över vad den borde klara av, fick jag ta lite ofrivillig vila de sista veckorna. Jag tänker snart dela med mig av mitt lopp och berätta hur det var. Kortfattat kan jag säga att det var jobbigt men jag tog mig runt. Jag väntar på att få tillgång till bilder som togs under loppet. Det känns som att det blir lite trevligare läsning med lite bilder som bryter av. Jag har inte skrivit så mycket om uppladdningen den sista veckan  innan loppet, mest eftersom jag var osäker på om det skulle bli något och ville inte ta ut något i förskott. Men jag tror att jag kommer skriva lite om det också. Hur planen såg ut och hur det faktiskt blev. Håll utkik så kommer det snart dyka upp en rapport!

Lyckligt ovetande

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar