Google+

tisdag 31 januari 2012

Dark Waters

Det var ju kanske inte dark waters igår när jag var och simmade. Men jag hade ju faktiskt tonade simglasögon, så det blev ju lite mörkt. I vilket fall som helst så är det ju dark waters när man simmar Vansbrosimningen och det är ju därför jag tränar simning just. I vilket fall som helst så var det återigeg dags för lite teknikträning i bassängen. Det blev bland annat lite andningsteknik och vändningar. Vändningar är något som jag personligen känner är ganska överflödigt inom ramen för Vansbrosimningen. Det blir inte allt för många sådana under loppet. Inga förhoppningsvis. Det blev i alla fall ett trevligt träningspass och vi skrapade väl ihop sisådär 1500 m skulle jag tro. Det är lite lägre tempo nu jämfört med de första passen. Det har blivit lite mer fokus på lärande och mindre kötta. Kötta kan man ju göra på sin egen tid så det är helt ok för mig.

Titellåt: Dark Waters med Evergrey

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar