Google+

söndag 23 november 2014

Galenskapen fortsätter!

Hejseli hejsan. Idag är det söndag och ännu en vecka närmar sig sitt slut. Dags att summera. Veckan har varit ganska lagom full med träning i olika former. Jag har cykelpendlat fyra dagar, totalt 104 km, och kört mina tre "galna kossan"-pass, eller Madcow 5x5 som det egentligen kallas. Lite tyngre än förra veckan, men ändå relativt lätt. De tyngsta setten är ju tunga, men passen som helhet är inte så ansträngande än. I morgon är det dags för vecka tre och ytterligare lite tyngre vikter så det återstår att se hur det känns. Men det ska bli skönt med måndag igen så jag kan komma igång!

Den gångna veckans pass såg ut så här:





I torsdags kände jag av en viss träningsabstinens så jag kände ett behov att att slänga in ett kompletterande pass i planeringen. Jag har därför tänkt köra ett rörlighetspass i veckan, när det passar. Det är framförallt för att förbättra rörligheten i knäböj och marklyft. Sen har jag till en liten bonus som jag kanske avslöjar längre fram, om det blir bra resultat. 

Helgen har jag spenderat själv med barnen. Frugan har varit i Stockholm och sprungit Stockholm Tunnel Run, vilket verkar ha varit en häftig upplevelse. Lite avis faktiskt. Men å andra sidan fick jag vara hemma och baka lussekatter med ungarna. 

Nu följer några bilder från veckan. Mycket fika tydligen...

Chokladkaka med Guinness!!! 

Chokladkolasnittar!!!

Skyddsksägget har gjort sitt jobb. Fukt och kyla i samarbete!

Lussekatter i varierande form!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar