Google+

söndag 22 augusti 2010

PrinsensMinne igen...

Idag är jag en aning sliten i kroppen, men inte så farligt. Igår genomförde jag PrinsensMinne halvmara för andra gången, det gick inte överdrivet bra. Efter första milen började magen strula och jag vågade inte riktigt fortsätta för fullt, tänkte att det kanske skulle bli värre. Det slutade med att jag gick och sprang växelvis. Det fungerade ganska bra, men gick långsamt. Jag tog mig i mål på 1:56, vilket inte är nån rekordtid direkt. Andra halvan tog 1:06 jämfört med första som tog 50 min. Lite skillnad. Men jag slapp problem med magen efter målgång vilket var skönt. Nu får det vara nog med långlöpning på ett tag. Nu ska jag styra om träningen till styrketräning med inslag av konditionsbevarande åtgärder :-)

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar