Google+

söndag 8 augusti 2010

Löpning till utsiktstornet

Då var det dags igen. Kom precis tillbaka från en tur till utsiktstornet på Frösön. Löpträning tidigt på dagen är da shit! Den här gången hittade jag rätt väg upp till tornet, den var brant. Jag sprang inte hela vägen upp. Dock så började jag springa sista biten, man vet ju aldrig vilka som står där uppe och väntar. De kan ju gott tro att jag sprang hela vägen. Idag stod där en brandbil. de blev säkert väldigt impade. Jag valde att springa den något kortare vägen tillbaka idag, det kändes som en sån dag idag. Det blev bara 15km totalt. Tyckte det kändes lagom. Det tog 1:16:00 att springa turen, jag snittade 5:06 per km, ganska lagom tycker jag.

Musik: Evergrey - Recreation Day och på slutet början av Dream Theater - Dark Clouds... osv.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar