Google+

lördag 14 augusti 2010

Löpning och bilder!

Då har jag precis lugnat ner mig efter dagens löprunda. Det blev nog lite kortare än vad jag hade tänkt mig, eller kanske så långt som jag egentligen orkade men kortare än vad jag hade velat om jag hade fått bestämma över min kropp! Lång mening... förlåt. I vilket fall som helst. Löpträning längs landsväg med en och annan ås i vägen. Det var ganska backigt, men det borde jag kanske räknat ut med tanke på att jag passerade Kännåsen för att slutligen nå målet i Ås. Tråkigt nog så satt åsarna inte ihop utan det var en liten dal mellan. Men jag får trösta mig med att det förhoppningsvis blev bra träning. Det kommer bli rena barnleken att springa i Halmstad igen.
Den av mig, idag, avverkade sträckan blev 12km. Det tog ganska exakt 1h. Lagom start på dagen. Nu tänker jag försöka ta det lugnt resten av dagen, hur det nu ska gå.

Nästa punkt på agendan. Fisketuren i måndags. Det blev en tur till Fåskvattnet för att paddla lite och fiska. Vi paddlade en sväng längs en sjöstranden och kastade lite här ch där, men hade ingen större tur. Vi fortsatte därför till ett inlopp till sjön för att fortsätta till fots upp längs forsarna. Där kastade vi längs vägen och hade desto större tur. Vi fortsatte längre upp tills vi kom till en lite mindre sjö, där vi också hade tur. Detblev en trevlig tur med middag och kaffepaus. Totalt så tror jag att vi drog upp 14 öringar. Här följer bildbevis:

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar