Google+

onsdag 25 augusti 2010

Fortfarande en mes!

Jag har inte rört på mig (läs tränat) sedan PrinsensMinne. Jag har fått för mig att jag är förkyld. Jag är lite snorig och har nästan ont i halsen. Det är nog inget, men jag känner mig lite sliten ändå. Men nu får det vara slut med slappdagarna. Imorgon ska jag se till att träna lite. Det känns som om lite styrketräning skulle sitta fint. Det får nog bli en omgång med min kettlebell och lite andra övningar med kroppen som belastning. Dags för skärpning, jag säger som Arnold "stop whining!".

Idag har jag spenderat större delen av förmiddagen och lunchen inne i stan. Jag och Maj lekte lite på lekplatsen och shoppade lite. Med andra ord, jag köpte Maidens senaste platta. Efter det var det dags för Maj att äta lunch, kort därpå somnade hon i vagnen och jag gick runt hela stan några varv i väntan på Anna. När hon var klar hos frissan blev det hälsokost på McDonalds.

Som sagt, i morgon tar jag tag i mig själv och slutar vara en sån mes. Om någon vill vara med och träna lite, hör av er!

Vi ses i leran!

2 kommentarer :

  1. haha efter 2 månader utan internet tänkte jag läsa ikapp mig lite! Vad snällt att du sammanfattat åt mig med den rubriken:-)

    SvaraRadera
  2. Självklart att man ställer upp :-) Passa dig, jag vet var du bor, och jag kan vara närmre än du tror... snart...

    SvaraRadera