Google+

måndag 18 mars 2013

Renovering

Den senaste tidens brist på inlägg på den här träningsbloggen har mestadels berott på att jag inte har tränat. Det har i sin tur berott på att jag har varit förkyld ett tag nu. Jag tror att det är på väg att lägga sig så pass att jag skulle kunna börja träna igen om ett par dagar. Däremot så har vi, jag och frun, ägnat oss åt att renovera i det nya huset. Jag har mestadels gjort fint genom att tapetsera, medan hon har rivit kakel och stommar i köket och gett trappan en omgång. Det kommer bli hur bra som helst när det är klart, men just nu är det ganska stökigt i kök, hall och trappa. I veckan kommer förhoppningsvis köket och tills dess bör vi se till att ha röjt färdigt i köket så att det går att sätta upp det nya köket. Det ska bli spännande och se hur mycket det gamla gipsskivorna orkar hålla uppe :-). Dessutom kommer även badrummet på övervåningen att få sig en rejäl uppdatering, vilket förhoppningsvis påbörjas den här veckan. Även om jag hade varit frisk så skulle det nog inte tränats lika mycket som vanligt ändå, däremot så är ju 12 timmar tapetsering också träning!

Ha det bra!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar