Google+

tisdag 19 mars 2013

Destroyer!!!

Ikväll blev det återigen en tur till Ås och nya huset. Tanken med kvällens insats var att riva lite kök, fundera ut hur vi ska fixa det nya köket och förbereda för morgondagens besök av Mr Parkettslip. Redan utanför huset märkte jag att någon hade varit i huset, det var fullt med skoavtryck i gipsdammet på framsidans uteplats. När jag kom in låg det vit täckpapp på golvet och spåren fortsatte upp på övervåningen. Jag gick upp och upptäckte att hela badrummet var tömt och golv och väggar rivna. Väldigt bra med tanke på att vi beställt jobbet! Skönt att det är igång.
Jag tig därefter tag i att riva ut de gamla skåpen ur köket. Nu återstår endast diskbänk med underskåp, jag måste skaffa nåt för att plugga vattenledningarna innan jag river det, det blir så blött annars. Nu ska jag sova. Här kommer några små bilder som ni kan titta på. Inga övergripande, bara detaljer. Jag vill inte avslöja för mycket!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar