Google+

onsdag 6 mars 2013

Vilodag!

Idag är det vilodag. Det blev paketöppning i morse istället för morgonträning eftersom äldsta dottern fyller 4. Det blev alltså inget morgonpass idag. Det betyder ju dock inte att det är vilodag för dig, om du inte vill. Hade det inte varit för att jag hade vissa förkylningskänningar igår så hade jag antagligen tränat idag, kanske under kvällen. Men jag tänkte att det kanske var bäst att prova på det här med att lyssna på kroppen och vila nån gång också. Hade det inte varit för det så hade jag nog kört följande pass:

Tre varv med:
- 25 x Armhävningar
- 50 x Knäböj
- 25 x Situps
- 25 x Ryggresningar

Kör hårt om ni känner för det. Jag provar detta nån annan dag.

I eftermiddag blir det födelsedagskalas för äldsta dottern, så då blir det garanterat fullt ös. Det blir vegetarisk lasange och rosa prinsesstårta, enligt önskemål. Lasagnen är vansinnigt god ifall ni undrar. Önskas recept kan jag tillhandahålla det. Det är bara att fråga!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar