Google+

tisdag 12 mars 2013

Under the Bridge

Tanken var att jag skulle springa ca 8 km i lite lagom högt tempo. Tanken var även att jag skulle diska av ett uppdrag i "Zombies, run!". Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag kom en liten bit in i uppdraget, kanske 15 min, sen dog telefonen. Frukt tål tydligen inte kyla. Men jag fortsatte, det var ju trots allt löprundan som var själva huvuduppgiften. Det gick en aning bättre men inte helt perfekt. Tyvärr så var det nog inte så bra uppladdning att äta Gott och blandat under eftermiddagen, men så kan det va! Jag gick sista biten eftersom jag inte ville riskera att få mer problem med magen än nödvändigt. Men det är ju trevligt med promenader också.
Jag sprang hemifrån över Frösön mot bron till stan. Jag sprang under bron gjorde en liten loop innan jag sprang under bron igen och tillbaka.
I morgon finns det en risk att den här bloggen sakta kommer börja förvandlas till en renoverings-/inredningsblogg eftersom jag förhoppningsvis kommer åka till nya bostaden (ja, vi har köpt hus) och börja tapetsera! Så det så!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar