Google+

söndag 15 juni 2014

Fortsätt simma! 20 dagar till Vansbro

Det blev visst så att jag stack och simmade idag också. Fredagens simpass kändes riktigt bra, så egentligen skulle jag kanske ha levt på det några dagar, tagit det lite lugnt och simmat lite senare i veckan. Men en vilodag i veckan räcker väl, eller? Jag stack i alla fall till till Storsjöbadet under förmiddagen och simmade lite. Nu har de dessutom öppnat utomhusbassängen som är 50 m, så det blir inte lika många vändningar.

Det var väl kanske 8 grader i luften och mulet, så jag var relativt ensam i bassängen, vilket bara är skönt. Jag simmade 2000 m idag också, så totalen för den här veckan är 4000 m. Idag hade jag klockan på mig så jag kunde hålla lite koll på tiden. Andra tusingen tog ca 22 min, jag glömde stoppa klockan så jag är inte helt säker. Nu gäller det bara att fortsätta simma, om 20 dagar går starten i Vansbro och förhoppningsvis är det över 49 min senare.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar