Google+

lördag 17 juli 2010

Långlöpning + bilder från Vansbro

Jag börjar med med löpningen. Idag gick jag upp vid 0630, lite tidigare än vad som är vanligt på helgen. Jag hade bestämt mig för att springa en runda på morgonen. Starta dagen med lite löpträning! Jag tänkte följa mina egna tips och springa när det är svalt och skönt, tidigt på dagen. Det var ganska svalt faktiskt, och inte så soligt så det funkade bra. Jag sprang 15 km på mestadels landsväg och cykelbana. Det gick ganska bra, inga större problem. På slutet fick jag lite ont i låret och kände mig tung i benen. Kanske inte så konstigt med tanke på att frukosten innan bestod av några skedar gröt och vatten! Nu försöker jag återställa vätskeballansen igen.

Här kommer några bilder från Vansbrosimningen:
Precis efter målgång!
Kolla in spanaren till vänster, han verkar väldigt road av Annas posering!

1 kommentar :

  1. Hurtiga familjen! Vad ska de bli av Maj måntro med såna förebilder... ;-)

    //Peter o Cissi

    SvaraRadera