Google+

onsdag 7 juli 2010

Löpträning

I söndags skulle det enligt väderleksrapporten vara svalare än i lördags. Detta fick mig att bestämma moig för att ge mig ut och springa. Jag utgick ifrån Karlstorp och sprang en runda längs havet via Tylösand och tillbaka igen. Den visade sig vara strax över en mil. Det var väldigt varmt, trots att det hade lovats svalara väder. Löpningen gick bra trots det men jag blev vansinnigt varm, vilket resulterade i att jag slängde mig i den lilla uppblåsbara poolen som är till för något mindre barn. Det var väldigt svalt och skönt.

Detta blir förmodligen sista träningspasset innan helgens start i Vansbrosimningen. Därefter kommer jag troligtvis fortsätta med min löpträning och stegra programmet något. Jag tänker lägga till intervallpass och backlöpning för att försöka bättra på min löpstyrka. Men det kommer lite längre fram.


Uppladdning: Grötfrukost och skinksallad till lunch.
Återhämtning: Bad i liten pool samt Proteindrink


Musik: Minns inte riktigt, men troligtvis Dream Theater, har blivit mycket av den varan senaste tiden.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar