Google+

söndag 13 november 2011

Heavy Metal

Då är helgen snart slut. Alltid skönt med helg, men veckan är också trevlig för då blir det lunchträning i källaren. Sitta och redaktörsmurfa, skicka mail, dubbelklicka, copy paste och kanske lite cropping. Då är det skönt att gå ner i källaren och lyfa lite skrot, så man blir som folk igen. I fredags var det dags för veckans sista styrkepass. Det blev en omgång med gjutjärnsklumpen tll ljudet av Heavy Metal. Kan inte bli bättre.

2 x 40+10 Swing (40 enkel + 10 tvåhandsfattning)
2 x 30 Slasher to Halo (15/sida)
2 x 40 Utfall
2 x 24 Bröstpress med situp (12/sida)
2 x 30 Framåtlutad rodd (15/sida)
2 x 30 Clean & Press
2 x 20 KB Bicep Curl

Efter tjänstens slut var det dags för invigningsfest av nya kontoret. Det var en trevlig tillställning med tävlingar och trevligt sällskap. Det blev senare än vanligt, men jag tog det lugnt, så lördagen var inte förstörd.

Idag är det fars dag. Jag blev väckt och fick present i sängen. Jag fick en fin mugg och ett par kalsonger. Bra och praktiska presenter. Tack så mycket!
Nu sitter jag i Ås hos svärfar och inväntar att firandet av fars dag ska dra igång. Jag tog mig hit genom att springa. Jag hoppade av i Lugnvik och sprang sista biten. Det var halt nåt jävulskt, så det var en spännande löptur. Som tur var kunde jag springa i vägrenen mer eller mindre hela vägen, så jag halkade inte. Det blev några ganska långsamma och försiktiga vägövergångar så det gick inte i fullt ös hela vägen. Det blev en tur på 6,2 km och det tog ca 30 min.

Dagens titellåt: Heavy Metal med Judas Priest

Vi ses i marschallens skugga!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar