Google+

torsdag 10 november 2011

Mjukträning!

Idag blev det ett lugnt och lätt pass eftersom jag känner mig lite seg efter resande och utebliven sömn. Jag tyckte det var lika bra att ta det lite lugnt idag, så kan jag köra ett pass i morgon också. I morgon är det dessutom kalas på jobbet för att fira nya kontoret. Det kan vara bra att träna lite innan man ger sig på sportdrycken. Undra om man kan blanda grogg på gainer? Blir kanske som Bailys? Kanske värt ett försök!

Här kommer dagens pass. En halv 300-workout:

12 Chins
25 Marklyft (50 kg)
25 Box jump
25 Armhävningar
25 Floor Wipers (50 kg)
26 KB Clean & Press (13/sida)
12 Chins

Totalt: 150 reps

Skulle gissa att det tog ca 15 min, max. Kändes skönt att kunna riva av passet utan problem. Det enda som kändes jobbigt var floor wipers och de 2 sista chinsen. De andra övningarna gick utan större problem och jag hade kunnat göra fler resp i följd. Däremot så var jag allmänt trött så man vet ju inte hur pigg man hade varit i kroppen efteråt. Man tar snabbt slut om man tar i för mycket i början. Ett lagom tempo genom passet är bra.

Snart är det helg! Gött!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar