Google+

torsdag 3 november 2011

Nerd Rage!!!

Igår var det äntligen dags för veckans första träningspass. I måndags vilade jag lite efter söndagens stakningspass och i tisdags var jag hemma och lekte med Maj när Anna skrev tenta. Väl på jobbet igen så fick jag ju tillgång till min gjutjärnsklump igen och kunde riva av ett pass. Jag tänkte att eftersom jag ändå inte hade tränat på två dagar kunde jag lika gärna köra ett 300-pass. Det är alltid bra att kunna gå ner i källaren och släppa lös lite Nerd Rage!

Så här blev det modifierade passet:

- 12,10,2 Pull-ups
- 25,25 Marklyft (50 kg)
- 25,25 Box jump (ca 55 cm)
- 30,10,10 Armhävninngar
- 12,12 Floor Wipers (12 med 50kg, 12 utan)
- 25,25 KB Clean & Press
- 6,6,6,6 Pull-ups

Totalt: 272

Det blev lite nördverksamhet igår också. Jag fick min beställning av extra RAM-minne till den bärbara datorn. Jag slängde i dem lite snabbt igår och pumpade upp minnet från 4 till 12 GB, så nu ska det nog räcka ett tag, hoppas jag. Det i kombination med en ren installation av Windows 7 borde snabba upp den lite.

Trevlig arbetsdag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar