Google+

söndag 30 oktober 2011

Hold Your Fire!

Dags att avrunda veckan. Jag tänkte bara lägga upp fredagens och dagens träningspass. Helgen har gått fort och jag tänkte helt enkelt inte på att skriva om fredagens pass när det var avklarat utan var mer upptagen med att avsluta arbetsveckan. Idag är det söndag och jag genomförde ett litet stakningspass för ungefär en timme sen. Det blev en tur från Frösön till Ås, ca 15 km. Det tog precis så lång tid som skivan Hold Your Fire med Rush varar! Ganska smidigt, särskilt eftersom jag lyssnade på den också! Den varar i 50 min, bra jobbat av både mig och Rush tycker jag.

Då var det dags för fredagens pass. Det var ett styrketräningspass genomfört på lunchen. Det blev lite modifierat jämfört med tidigare "standardpass". Eftersom det har gått lite tid sen i fredags minns jag nog inte exakt vad jag gjorde, men det var nog nåt åt det här hållet:

2 x 10 Chins
3 x 15 Bänkpress
2 x 24 Floor wipers (12 åt resp "håll")
2 x 40 Swing
2 x 40 Utfall
2 x 15 Framåtlutad rodd
2 x 15 Clean & Press

Sen tror jag inte att det blev nåt mer, fast säker kan jag ju inte vara. Men det blev nog ganska lagom. Anyway. Anledningen till dagens titel är ju inte så svår att räkna ut. Så här ser omslaget ut:

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar