Google+

måndag 25 augusti 2014

Strimling, det senaste inom träning?





Ibland så dyker det upp såna där sponsrade sidor i flödet på Facebook. Det är allt möjligt men ofta har det väl nån koppling till andra sidor man gillar och ibland verkar all form av koppling saknas. Hur som helst så dök det upp en intressant sida idag.


Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har inte tittat på sidan så jag vet inte riktigt vad Sly har för Strimlingshemlighet men jag kanske kan gissa. Men det verkar ha någon koppling till att äta, tror jag. Det kanske är en sån här?

Eller så har han fått träningstips av Strimlaren (Shredder) från Teenage Mutant Ninja Turtles. Vem vet?


Hur som helst så har jag ett tips till den som var ansvarig för att se till att annonsen översattes till svenska att införskaffa en sån här:


Nog om det. Jag var självklart och tränade i morse. Det är ju måndag, vilket bland annat innebär knäböj och marklyft, en trevlig kombination som gör susen om man har svårt att sitta still under dagen. Jag ökade i alla övningar och det kändes riktigt bra. Här är dagens pass:

5x5 Knäböj
5x8 Marklyft
5x10 Stående vadpress med skivstång
5x10 Benlyft
3x20 Sit ups på balansboll

Efter jobbet ska jag cykla och hämta bilen som förhoppningsvis har blivit lite mindre bucklig sen sist. Nu blir det fikarast!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar