Google+

tisdag 12 januari 2016

Ut med det gamla, in med det nya!

Då är jullovet slut, för min del i alla fall. Det har varit ett långt och skönt jullov där jag har lyckats förskjuta mina sovtider så pass mycket att det inte var särskilt kul att kliva upp 0515 idag. Nu är jag inte direkt pigg, men det ska jag nog bli. Som ni kanske har märkt blev det inte så mycket bloggat under jul och nyår, eftersom jag tog ledigt från det också. Jag har däremot tränat lite. Jag tog ledigt från styrketräningen och fokuserade på att hålla igång löpningen. Målet på lång sikt är ju trots allt en fjällmara, så löpningen fick gå före.

Så här dags brukar det vara läge att sammanfatta det gångna året, eller egentligen är det väl lite för sent. För att inte tråka ut er så tänker jag att jag kan lista några populära inlägg och inlägg om händelser som sticker ut lite. Sen blir det förhoppningsvis tillbaka till det vanliga flödet av träningsinlägg på min väg mot fjällmaran i sommar.

Höjdpunkter!

2015 var året då jag sprang min första officiella mara, Helsingborg Maraton.

Jag fick till en väldigt trevlig löptur i Fjällen vid Storulvåns Fjällstation i somras. Det är en riktig höjdpunkt för mig. En löprunda att minnas!



Att genomföra och slutföra en träningsperiod och se resultat kan vara en riktig höjdpunkt. Att slutföra, se resultat och fortsätta framåt.

Läsarnas val!

Mina inlägg dyker även upp på www.jogg.se där huvuddelen av visningarna sker. Ibland har jag även turen att få något inlägg lyft till löpet där, vilket självklart hjälper till. Här under kommer ett urval av de inlägg som har fått flest läsare.

Vila och äta. Det är viktigt! Ett poppis inlägg om vila och mat.
Hemmagjorda proteinbars och Proteinbars från Delicato. På temat proteinbars.
Tänk på vad du gör! Ett inlägg om styrketräning och om att fokusera på det du gör! 
Cykling i ett somrigt Jämtland. Om cykling helt enkelt.

Tack till alla som läser mina inlägg lite då och då. Jag hoppas att jag kan fortsätta skriva ett och annat läsbart inlägg även det här året. Har ni några önskemål, tips eller frågor så släng iväg ett meddelande så kan jag säkert få till nåt,

Hoppas ni får ett bra år, nu kör vi!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar