Google+

torsdag 21 januari 2010

Löpning

Igår när arbetsdagen närmade sig slutet beslutade jag mig för att springa hem. Eftersom jag inte ville lägga onödigt mycket tid på att springa, byta om för att sedan cykla hem tyckte jag det var en bra idé. Jag bytte om, pluggade in I-poden och sprang iväg. Den väg jag sprang hem visade sig vara 7500m, det tog ca 35 min. Jag kände mig ganska så pigg efteråt, förutom träningsvärken från i förrgår.
Det negativa med att springa hem från jobbet var att jag lämnade cykeln på jobbet. Således fick jag springa till jobbet imorse. Den väg jag valde idag var 7000m och tog ca 34 min, så det gick lite långsammare idag.

Musik i lurarna igår var Iron Maidens Powerslave, jag han lyssna på alla låtar utom sista.
Imorse blev det Volbeat som fick nöjet att driva på mig.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar