Google+

tisdag 19 januari 2010

Dagens pass!

Idag släpade jag mig ner till gymmet för att lyfta lite skrot. Idag blev det bänkpress, axelpress, chins, vader, fram- och baksida lår samt triceps. En liten genomkörare av hela kroppen (nästan). Passet såg ungefär så här:
Bänkpress 6 set 5 rep på 80kg
Axelpress 3 set 10 rep ca 20kg
Chins 10 och 8 rep med 5kg extra samt 15 rep med hjälp
Vadpress 3 x 12 (vet ej vikt)
Benspark och bencurl 3 x 12 (vet ej vikt)
Tricepspress 3 x 10 (vet ej vikt)

Jag avslutade passet med att göra 15 armhävningar, det var jobbigt.

I gymmet spelades det en skiva med blandade låtar, bla med Rage Against the Machine, Gamma Ray, Dio och Killswitch Engage. Inget problem att jaga upp sig själv med andra ord.

Så här efteråt känns det skönt, men jag är ganska slut i överkroppen. Jag kommer känna av det imorgon. Men det brukar gå över. Nu ska jag sova!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar