Google+

torsdag 14 oktober 2010

Internet tog visst slut!

Det verkade som om hotellets internet tog slut igår, det händer lite då och då. Jag kände inte riktigt för att gå ner och störa för en sån liten grej. Till saken hör att familjen som driver Faulty Towers i Skärhamn bor i samma hus, så när man ringer på nattklockan så antar jag att det ringer i deras bostad. Lite onödigt att störa bara för att be dem starta om routern så att jag kan surfa i en timme eller två.
Jag var ändå lite väl seg för att orka sitta uppe och surfa hela natten eftersom jag sprungit en sväng, vid 19 snåret, innan middagen. Jag tog mig runt rundan på strax över 5km på 25min, det var ganska blåsigt så det tog emot lite.

Snart är det helg och då ska jag nog köra lite styrketräning om jag hinner.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar