Google+

tisdag 5 oktober 2010

Löpning på Tjörn!

Jag glömde skriva om min träning igår, det blev bara Berlin för hela slanten. Jag tog mig faktiskt ut en sväng igår. Jag sprang samma runda som för nån vecka sedan. Rundan är väl ca 5km och går mestadels på cykelbanor, förutom ett parti som sträcker sig upp över ett litet berg. Det blir lite trevlig terränglöpning upp för klippor och små stigar. Det hade börjat skymma lite, så jag fick ta det lite lugnt. Den är gången stannade jag inte för att ta bilder så det gick lite snabbare, tror jag. Jag missylckades med tidtagningen, så det får bli tidsangivelse nästa gång, kanske ikväll.

Musik: Pantera - Strength Beyond Strength, passande nog!
Återhämtning: Apelsinjuice, kycklingsallad och nån liten skiva rågbröd.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar