Google+

tisdag 24 december 2013

God Jul, igen

Äntligen julafton! Vi har ätit en god jullunch och sitter nu mest och jäser. Idag blir det inget tränat för min del, mest eftersom jag sprang en lite längre sväng igår och har idag blivit förkyld och fått ont i halsen. Ganska tråkigt men känns ändå inte så farligt eftersom jag ändå han med att bli klar med träningen innan jag blev förkyld. Hade hoppats på några pass under julen för att kunna köra lite maxtest av armhävningar, sit-ups och chins, men får väl se om jag frisknar till och hinner klämma i det nånstans. Oavsett hur det går så är jag nöjd med att jag han med att springa igår och få till en rejäl tur innan julafton. Det känns ändå helt ok med lite vila nu. Bilden får berätta lite mer om rundan. 


Hoppas alla får en god jul! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar