Google+

onsdag 4 december 2013

Beast mode!

Ibland när jag tränar så hittar jag nån slags extra kraft som gör att passet bara flyter på. Jag kan pressa mig själv precis så mycket som krävs utan att bara ta tvärslut. Ibland går det ju bra att köra på i ett högt tempo men så helt plötsligt tar krafterna slut och det går långsammare och jag behöver vila mer. Men som sagt, ibland stämmer allt. Det är som att jag lyckats aktivera Beast Mode (eller Nerd Rage i mitt fall) och jag orkar hur mycket som helst! Det är som att gå bärsärkagång eller plocka upp stjärnan i Super Mario och bli oövervinnerlig för en kort stund. Ibland håller det i sig länge och ibland en kort stund. Oavsett vilket så gäller det att passa på medan du kan! Idag aktiverade jag Beast Mode på gymmet, jag måste ha plockat upp en stjärna någonstans på vägen dit för idag kändes det hur lätt som helst.


Jag hoppas att jag lyckas aktivera det fler gånger, för det går mycket lättare att träna då. Vad det berodde på idag vet jag inte, men för mig gör musiken under passet ganska stor skillnad. Just idag lär väl låtarna hjälpt till lite extra.

Dagens pass:
20x20 Armhävningar
20x25 Sit-ups
5x12 Chins
20x15 Dips

De här låtarna fick igång mig idag! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar