Google+

söndag 16 mars 2014

Veckans träning

Veckans träning sammanfattad (se bild).

Vecka 11

Nästa vecka blir lite speciell eftersom jag ska iväg på kurs. Kommer vara instängd på någon form av kursgård på landet. Ingen tillgång till gym, så det blir till att improvisera det missade onsdagspasset. Cyklingen får jag ersätta med lite löpning, men det ska nog gå bra. Det kan kännas lite jobbigt att inte ha möjlighet att träna som man är van vid och missa sina planerade pass. Men med lite planering och förberedelser går det för det mesta bra. Veckan som gått har jag legat i lite extra, så det gör inte så mycket om veckan som kommer blir lite "slappare". Om allt går som jag tänkt så kommer  jag bara missa ett gympass som jag ska försöka ersätta med alternativ träning på hotellet. Det ska bli intressant att se hur det går. Kanske blir ett inlägg om styrketräning på hotellrum. Kan det vara intressant?

På fredag hoppas jag vara tillbaka på cykeln och i gymmet som vanligt. Tills dess blir det löpning och annat.

I morgon är det äntligen måndag igen! Trevlig kväll!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar