Google+

tisdag 7 januari 2014

Vilken är du?

Bortsett från att det är bara är killar i den här filmen så stämmer det ganska bra. Ganska många av stereotyperna passar nog in på gymbesökare oavsett kön. Jag tycker själv att jag är en blandning av flera, och inte en specifikt fullt ut om jag ska vara ärlig, och det ska man ju. Eller? Ta en titt och återkom med vilken just du passar in på. Om du tycker det är lite jobbigt och självutlämnande att erkänna något sådant så har du kanske någon av dem på ditt gym? Kanske en kompis till och med? Det är bara att dela med dig.


Jag skulle tro att jag är en blandning av Hunter Gather-er, Justifier och Protein Guy med en liten släng  av Mirror Magnet. Kanske inte så extremt som i filmen, men inte långt ifrån :-).

En typ som de missade är den som tvunget måste berätta för alla på Facebook om besöket på gymmet. Jag har hört att de ska vara väldigt irriterande. Det är därför jag fortsätter. Ha en bra dag!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar