Google+

söndag 9 februari 2014

Utdrag ur träningsdagboken

I dag blir det ett helt vanligt inlägg om den gångna veckans träning. En slags summering. Det har inte direkt varit en allt för fullspäckad vecka, ur ett träningsperspektiv, men jag är nöjd ändå. Trots två heldagar VAB fick jag till några bra pass.

Här kommer några bilder som sammanfattar det hela. Dels för förra månaden och den gångna veckan.
Träningsfördelning januari
Januari i detaljer
Vecka 6
Några kanske undrar var de fina bilderna kommer från? Jag har sedan några år varit medlem på www.jogg.se (www.svettig.se). Främst tack vare att de erbjuder en bra träningsdagbok och ett smidigt sätt att mäta löprundor. Jag har även länkat min blogg dit vilket gör att en del läser mina inlägg direkt på Svettig-familjens olika intressesidor (jogg.se, cykla.se, tri.se och skid.se). De som läser det här inlägget via någon av dessa sidor kanske tycker blir lite konstigt att berätta om Svettig-familjen (ni känner ju redan till den), men som sagt ligger min blogg externt och tänkte att det kunde vara läge att berätta för andra läsare om Svettig-sidorna.

Bilderna ovan är några olika sätt som den registrerade träningen kan visas på. Jag tycker det är smidigt att kunna gå tillbaka och kolla vad jag har tränat, det blir ganska tydligt.

Utöver träningsdagboken finns det forum, artiklar, bloggar och mycket annat kul som man kan ha nytta av. De som vill kan följa andras träning och kanske bli inspirerad. Ta gärna en titt!

När jag ändå pratar sociala medier kan jag lika gärna passa på att nämna att de som vill kan följa min blogg på Facebook. Surfa in på https://www.facebook.com/henriksblogg och tryck på gilla så får ni reda på när jag lagt upp ett nytt inlägg. Finns även på twitter för den som gillar det, https://twitter.com/bergethenrik.

  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar