Google+

lördag 6 september 2014

Då var det lördag igen...

Då är det lördag igen. Ännu en vecka börjar närma sig sitt slut och träningsmässigt är jag klar. Nu blir det vila och återhämtning. Jag har helt sjukt mycket träningsvärk på en del ställen. Jag bytte övningar den här veckan så en del muskler fick sig en liten överraskning. De raka marklyften har gett mig rejält med träningsvärk i baksida lår. Jobbigt att gå. Även övre delen av ryggen verkar ha fått sig en rejäl omgång. Tidigare i veckan hade jag träningsvärk i magen och även armarna har ömmat lite. Träningsvärken i bröstmusklerna är i princip borta, men lite finns kvar sen måndagens pass. Känns bra att få ett kvitto på att förändringen har funkat.

Gårdagens pass ser ni på bilden. Om ni vill kolla in de första 6 veckorna så kan ni göra det här.

Pass 4, vecka 4-6
Som om det inte var tillräckligt nice med fredag så fick jag ett trevligt paket med posten. Jag förbokade In Flames nya platta på vinyl nån gång innan sommaren och igår släpptes den och jag fick den samma dag. Inte helt fel. Signerad dessutom.

Siren Charms på den gamla vinylsvarven
 Så fort vi har packat och fixat så drar vi till fjällen och tältar lite. Gäller ju att passa på när det är fint väder. Ska bli skönt med lite vila i fjällen. Återkommer nog med ett inlägg om det. Trevlig helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar