Google+

fredag 25 juni 2010

Löpning (Eller skoskav och jordgubbar)

Idag kände jag att det var dags för lite löpning, för att förtjäna att fira midsommar! Nu kan jag äta massor med jordgubbar utan att behöva skämmas! Det blev ett lätt liten tur på ca 5 km, tog runt 20 min. Det var ganska lätt att springa idag, ganska varmt och svettigt men skönt ändå. Nu har jag precis ätit lite lunch, bestående av sallad med avocado och fetaost. För att öka på mängden protein blandade jag lite av sojaproteinet jag fick av Bodystore.com. Det är ett sojaprotein som heter Pro 92 Sojaprotein, det är helt ok. Lätt smaksatt med lite vanilj. Blandat med mjölk så smakar det helt ok. Tänkte att det kunde vara dags att prova något som är lite mer naturligt. Kolla gärna in det, inte farligt dyrt och ganska drygt eftersom det är 92% protein.

Musik: Dream Theater - When Dream and Day Unite

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar