Google+

måndag 19 augusti 2013

Andra veckan: äntligen måndag!

Efter en skön vilodag i går kände jag mig laddad i morse! Dagens träning diskade jag till stor del av direkt på morgonen. Jag cyklade 13 km till jobbet där jag dök direkt in på gymmet och bytte om till löparkläder. Snabbt ut och sprang ca 3,3 km i precis under 4/km. Tillbaka på gymmet körde jag igenom andra veckans styrkeövningar:
5x20 Armhävningar
5x20 Benlyft
3x5 Chins.

Skulle tro att hela köret med cykling, löpning och styrka tog ungefär en timme. Bra start på dagen! När jag jobbat färdigt cyklade jag hem igen, ytterligare 13 km alltså. Bra start på veckan. Under resten av veckan väntar bland annat en tjänsteresa så då blir det till att avklara träningen direkt i morgon igen och packa ner träningskläderna. Inga ursäkter!!!

Sov gott!  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar