Google+

onsdag 21 augusti 2013

Träning på resande fot

Idag vaknade jag ganska utvilad, samma tid som vanligt, 0545. Skillnaden idag var att jag vaknade i en främmande säng på ett hotell i Linköping. Trots att sovmorgon och hotellfrukost hägrade klev jag upp direkt och hoppade i träningskläderna. Jag smet ut på en löprunda runt Stångebrofältet och en bit längs kanalen innan jag sprang tillbaka till hotellet. Väl framme vid entrén visade Runkeeper att jag sprungit 5 km. En lagom tur innan frukost! Efter en lång dag på fältet med ett par timmar plus i flexen blev det ett styrkepass på hotellrummet! Allt enligt planen. Däremot blev det ingen cykling till jobbet idag. Nu väntar en god (förhoppningsvis) middag på stan. 

Den som är uppmärksam inser kanske att det inte blev nåt inlägg igår. Det beror på att kvällen gick åt till att resa hit, men självklart tränade jag i går. Det blev cykeltur till jobbet och ett kettlebellpass på gymmet direkt på morgonen. Efter lunch cyklade jag hem för att bli hämtad av taxin! Jag körde samma kettlebellpass som förra tisdagen! Kolla in det ifall ni vill. 

Men som sagt, nu blir det mat!

En bild från morgonens runda!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar